Inżynier procesu/technolog
Miejsce pracy: Białystok
Oferujemy
- wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę wzbogacone o motywacyjny system premiowy, premię roczną, dodatki okolicznościowe
- pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
- możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia grupowego
- dofinansowanie do karty Multisport
- spotkania integracyjne
- możliwość rozwoju zawodowego zgodnego z zainteresowaniami kandydata
- otwartość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
- szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
Od kandydata oczekujemy
- wykształcenia technicznego inżynierskiego (mechanika i budowa maszyn, inżynieria środowiska, automatyka lub pokrewne)
- umiejętności tworzenia dokumentacji technologiczne oraz produkcyjnej
- zdolności analitycznego myślenia ukierunkowanego na wyciąganie wniosków oraz ich realizację
- umiejętności organizacji i planowania pracy własnej
- znajomości MS Excell w stopniu średniozaawansowanym oraz narzędzi do pracy online
- umiejętności analizy danych i pracy w systemie klasy ERP będzie dodatkowym atutem
- sumienności, dokładności, pozytywnego nastawienia, otwartości i komunikatywności
- aktualne prawo jazdy kategorii B.
Zadania osoby zatrudnionej to:
- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej do nowych projektów (materiałówki i specyfikacje)
- wspieranie działu produkcji pod względem technicznym
- tworzenie dokumentacji technologicznej (instrukcje i przewodniki technologiczne)
- proponowanie i wdrażanie usprawnień na produkcji
- udział w projekcie wdrożenia systemu ERP
- udział w projektach badawczo – rozwojowych firmy
Kierownik zespołu sprzedaży
Miejsce pracy: Białystok
Oferujemy
- pracę w rozwojowej branży
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (atrakcyjna podstawa i system premiowy)
- narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon
- benefity: ubezpieczenie NNW
- możliwość współtworzenia obszaru sprzedaży w renomowanej firmie (wyróżnienia: Diamenty Forbesa 2022, Gazela Biznesu 2021)
Od kandydata oczekujemy
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (minimum 2 lata), prowadzeniu rekrutacji na stanowiska sprzedażowe i/lub wdrażaniu nowych współpracowników, rozwoju kompetencji zespołu
- doświadczenie w sprzedaży (minimum 3 lata, mile widziane doświadczenie w branży lub branży: budowlanej, instalacyjnej)
- gotowość do rozwoju i zdobywania wiedzy w nowych obszarach
- dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1, mile widziana znajomość jęz. rosyjskiego, niemieckiego
- umiejętność zarządzania czasem
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętność analizy danych, znajomość pakietu MS Office
Zadania osoby zatrudnionej to:
- zarządzanie realizacją planu sprzedażowego zespołu na rynku krajowym i zagranicznym
- wsparcie i rozwój zespołu sprzedażowego
- współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i jej wdrażanie
- negocjowanie warunków handlowych i przygotowywanie umów handlowych
- monitoring, analiza rynku oraz działań konkurencji
- tworzenie narzędzi i dokumentacji wspierającej sprzedaż
- współpraca z dostawcami i podwykonawcami
Operator maszyn CNC
Miejsce pracy: Białystok
Oferujemy
- wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię uznaniową, premię roczną, dodatek świąteczny.
- pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
- możliwość rozwoju zawodowego
- otwartość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
- szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
- zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników
Od kandydata oczekujemy
- wykształcenia technicznego
- doświadczenia w samodzielnym organizowaniu pracy
- wiedzy z zakresu obróbki metali
- umiejętności skutecznej komunikacji z współpracownikami i przełożonymi
- znajomości rysunku technicznego
Zadania osoby zatrudnionej to:
- praca na maszynie CNC (Laser, giętarka)
- realizacja zleceń produkcyjnych
- wykonywanie zleceń wg. ustalonego harmonogramu
- utrzymanie ciągłości produkcji oraz porządek na stanowisku pracy
- dbanie o właściwy stan techniczny powierzonego parku maszynowego
- nadzór nad jakością wyrobów
Specjalista ds. zakupów w dziale logistyki
Miejsce pracy: Białystok
Oferujemy
- wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię od wyników i uznaniową, premię roczną, dodatek świąteczny
- pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
- możliwość rozwoju zawodowego (jak dotąd wszystkie stanowiska kierownicze są zajmowane przez osoby z awansu wewnętrznego)
- otwartość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
- szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
- zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników
- dobre warunki pracy, ubezpieczenie grupowe, karty MultiSport
Od kandydata oczekujemy
- wykształcenie wyższe
- wiedza i doświadczenie z zakresu pozyskiwania nowych dostawców, technik zakupu i negocjacji
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i inicjatywa w działaniu
- zdolności analityczne i organizacyjne
- sumienność i dokładność realizowanych zadań
- znajomość obsługi pakietu MS Office
Zadania osoby zatrudnionej to:
- zaopatrzenie działów produkcji w surowce i towary
- pozyskiwanie i doskonalenie relacji z dostawcami polskimi i zagranicznymi
- wybór dostawców i negocjowanie warunków dostaw
- analiza posiadanych zasobów, składanie i monitorowanie zamówień
- ocena jakości dostarczonych towarów i prowadzenie reklamacji
- optymalizacja kosztów
- przygotowanie raportów, analiz i prognoz
Specjalista ds. handlu zagranicznego
Miejsce pracy: Białystok
Oferujemy
- wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię od wyników sprzedaży, premię roczną, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe
- pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
- otwartość, szczerość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
- szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
- zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników
- dobre warunki pracy oraz zaplecze socjalne w nowo wybudowanych budynkach
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy)
Od kandydata oczekujemy
- wykształcenia wyższego
- doświadczenia min.3 lata na podobnym stanowisku
- swobodnego porozumiewania się językiem angielskim w mowie i piśmie (znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem)
- samodzielności i umiejętności efektywnego planowania
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami i utrzymania relacji biznesowych
- umiejętność organizowania pracy własnej
- prawo jazdy kat. B i gotowości do wyjazdów krajowych i zagranicznych
Zadania osoby zatrudnionej to:
- poszukiwanie partnerów zagranicznych w zakresie sprzedaży myjni
- negocjowanie i zawieranie nowych umów dealerskich
- koordynacja i nadzór nad sprzedażą poprzez istniejącą sieć dealerów krajowych i zagranicznych
- raportowanie wyników sprzedaży
- dbanie o wyniki sprzedaży poprzez sieć dealerów i raportowanie bezpośrednio do zarządu
Kierownik produkcji
Miejsce pracy: Sobolewo
Oferujemy
- wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię uznaniową, premię roczną, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe
- pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
- otwartość, szczerość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
- szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
- zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników
- dobre warunki pracy oraz zaplecze socjalne w nowo wybudowanych budynkach
- bezpośredni wpływ na zatrudnienie oraz wysokość premii członków nadzorowanego zespołu
Od kandydata oczekujemy
- wykształcenia wyższego technicznego
- doświadczenia w samodzielnym organizowaniu pracy własnej oraz zespołu
- wiedzy z zakresu instalacji sanitarnych oraz elektrycznych
- umiejętności skutecznej komunikacji z pracownikami i przełożonymi
- umiejętności analizy danych i pracy w systemie klasy ERP
- umiejętności tworzenia planów produkcji i ich realizacji
- łatwość w rozpoznaniu obiegu dokumentów w firmie oraz gospodarki magazynowej
- umiejętności wykorzystywania narzędzi motywacyjnych
Zadania osoby zatrudnionej to:
- planowanie produkcji i jej terminowa realizacja
- planowanie pracy podległego zespołu
- utrzymywanie wskaźników produkcyjnych na założonym poziomie
- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej
- zlecanie zadań i rozliczanie ich realizacji
- dbanie o porządek i ład w podległym obszarze
Serwisant
Miejsce pracy: okolice Poznania
Oferujemy
- narzędzia niezbędne do pracy (samochód, laptop, tel. komórkowy)
- ciekawą pracę w pełną wyzwań w młodym i dynamicznym zespole
- przyjazną atmosferę
- dużą samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
- system motywacyjny adekwatny do osiąganych wyników
Od kandydata oczekujemy
- wykształcenie techniczne
- praktyczną znajomość zagadnień z zakresu hydrauliki i elektryki
- zdolności manualne do prac technicznych
- gotowości do częstych wyjazdów w obrębie obsługiwanego regionu
- ważne prawo jazdy kat. B
Zadania osoby zatrudnionej to:
- diagnozowanie i usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów
- serwisowanie i naprawa systemów hydraulicznych oraz elektrycznych
- wykonywanie przeglądów okresowych
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych prac
- kontakt z klientami
Pracownik produkcji / montażysta
Miejsce pracy: Sobolewo k. Białegostoku
Od kandydata oczekujemy
- wykształcenia średniego lub zawodowego o profilu technicznym (preferowane: elektryk, mechanik, elektronik)
- zdolności manualnych do wykonywania prac montażowych
- dokładności, sumienności i rzetelności w wykonywaniu pracy
- znajomości obsługi podstawowych narzędzi i elektronarzędzi
- uprawnienia SEP do 1kV na eksploatacje mile widziane
- dyspozycyjności do wyjazdów na terenie polski i za granicą
Zadania osoby zatrudnionej to
- montaż części technologicznej myjni na produkcji
- sprawdzenie poprawności działania montowanego urządzenia
- udział w montażu i uruchomieniu technologii mycia na obiektach kontrahentów w kraju i za granicą
- przeprowadzanie szkoleń z kontrahentami z zakresu budowy i zasad działania myjni
Oferujemy
- ciekawą pracę pełną wyzwań
- system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
- wdrożenie do pracy w postaci pakietu szkoleń z zakresu budowy i zasad działania myjni
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eurowash Sp. z o.o. z siedzibą w Sobolewo zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Eurowash Sp. z o.o. z siedzibą w Sobolewo ul. Szosa baranowicka 162 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.