Rekrutacja

Inżynier procesu/technolog

Miejsce pracy: Białystok

Oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę wzbogacone o motywacyjny system premiowy, premię roczną, dodatki okolicznościowe
  • pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
  • możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia grupowego
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • spotkania integracyjne
  • możliwość rozwoju zawodowego zgodnego z zainteresowaniami kandydata
  • otwartość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
  • szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku

Od kandydata oczekujemy

  • wykształcenia technicznego inżynierskiego (mechanika i budowa maszyn, inżynieria środowiska, automatyka lub pokrewne)
  • umiejętności tworzenia dokumentacji technologiczne oraz produkcyjnej
  • zdolności analitycznego myślenia ukierunkowanego na wyciąganie wniosków oraz ich realizację
  • umiejętności organizacji i planowania pracy własnej
  • znajomości MS Excell w stopniu średniozaawansowanym oraz narzędzi do pracy online
  • umiejętności analizy danych i pracy w systemie klasy ERP będzie dodatkowym atutem
  • sumienności, dokładności, pozytywnego nastawienia, otwartości i komunikatywności
  • aktualne prawo jazdy kategorii B.

Zadania osoby zatrudnionej to:

  • przygotowanie dokumentacji produkcyjnej do nowych projektów (materiałówki i specyfikacje)
  • wspieranie działu produkcji pod względem technicznym
  • tworzenie dokumentacji technologicznej (instrukcje i przewodniki technologiczne)
  • proponowanie i wdrażanie usprawnień na produkcji
  • udział w projekcie wdrożenia systemu ERP
  • udział w projektach badawczo – rozwojowych firmy

 

 

Kierownik zespołu sprzedaży

Miejsce pracy: Białystok

Oferujemy

  • pracę w rozwojowej branży
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (atrakcyjna podstawa i system premiowy)
  • narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon
  • benefity: ubezpieczenie NNW
  • możliwość współtworzenia obszaru sprzedaży w renomowanej firmie (wyróżnienia: Diamenty Forbesa 2022, Gazela Biznesu 2021)

Od kandydata oczekujemy

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (minimum 2 lata), prowadzeniu rekrutacji na stanowiska sprzedażowe i/lub wdrażaniu nowych współpracowników, rozwoju kompetencji zespołu
  • doświadczenie w sprzedaży (minimum 3 lata, mile widziane doświadczenie w branży lub branży: budowlanej, instalacyjnej)
  • gotowość do rozwoju i zdobywania wiedzy w nowych obszarach
  • dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1, mile widziana znajomość jęz. rosyjskiego, niemieckiego
  • umiejętność zarządzania czasem
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • umiejętności negocjacyjne
  • umiejętność analizy danych, znajomość pakietu MS Office

Zadania osoby zatrudnionej to:

  • zarządzanie realizacją planu sprzedażowego zespołu na rynku krajowym i zagranicznym
  • wsparcie i rozwój zespołu sprzedażowego
  • współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i jej wdrażanie
  • negocjowanie warunków handlowych i przygotowywanie umów handlowych
  • monitoring, analiza rynku oraz działań konkurencji
  • tworzenie narzędzi i dokumentacji wspierającej sprzedaż
  • współpraca z dostawcami i podwykonawcami

 

Operator maszyn CNC

Miejsce pracy: Białystok

Oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię uznaniową, premię roczną, dodatek świąteczny.
  • pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • otwartość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
  • szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
  • zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników

Od kandydata oczekujemy

  • wykształcenia technicznego
  • doświadczenia w samodzielnym organizowaniu pracy
  • wiedzy z zakresu obróbki metali
  • umiejętności skutecznej komunikacji z współpracownikami i przełożonymi
  • znajomości rysunku technicznego

Zadania osoby zatrudnionej to:

  • praca na maszynie CNC (Laser, giętarka)
  • realizacja zleceń produkcyjnych
  • wykonywanie zleceń wg. ustalonego harmonogramu
  • utrzymanie ciągłości produkcji oraz porządek na stanowisku pracy
  • dbanie o właściwy stan techniczny powierzonego parku maszynowego
  • nadzór nad jakością wyrobów

 

Specjalista ds. zakupów w dziale logistyki

Miejsce pracy: Białystok

Oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię od wyników i uznaniową, premię roczną, dodatek świąteczny
  • pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
  • możliwość rozwoju zawodowego (jak dotąd wszystkie stanowiska kierownicze są zajmowane przez osoby z awansu wewnętrznego)
  • otwartość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
  • szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
  • zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników
  • dobre warunki pracy, ubezpieczenie grupowe, karty MultiSport

Od kandydata oczekujemy

  • wykształcenie wyższe
  • wiedza i doświadczenie z zakresu pozyskiwania nowych dostawców, technik zakupu i negocjacji
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i inicjatywa w działaniu
  • zdolności analityczne i organizacyjne
  • sumienność i dokładność realizowanych zadań
  • znajomość obsługi pakietu MS Office

Zadania osoby zatrudnionej to:

  • zaopatrzenie działów produkcji w surowce i towary
  • pozyskiwanie i doskonalenie relacji z dostawcami polskimi i zagranicznymi
  • wybór dostawców i negocjowanie warunków dostaw
  • analiza posiadanych zasobów, składanie i monitorowanie zamówień
  • ocena jakości dostarczonych towarów i prowadzenie reklamacji
  • optymalizacja kosztów
  • przygotowanie raportów, analiz i prognoz

 

Specjalista ds. handlu zagranicznego  

Miejsce pracy: Białystok

Oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię od wyników sprzedaży, premię roczną, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe
  • pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
  • otwartość, szczerość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
  • szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
  • zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników
  • dobre warunki pracy oraz zaplecze socjalne w nowo wybudowanych budynkach
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy)

Od kandydata oczekujemy

  • wykształcenia wyższego 
  • doświadczenia min.3 lata na podobnym stanowisku
  • swobodnego porozumiewania się językiem angielskim w mowie i piśmie (znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem)
  • samodzielności i umiejętności efektywnego planowania
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami i utrzymania relacji biznesowych
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • prawo jazdy kat. B i gotowości do wyjazdów krajowych i zagranicznych

Zadania osoby zatrudnionej to:

  • poszukiwanie partnerów zagranicznych w zakresie sprzedaży myjni
  • negocjowanie i zawieranie nowych umów dealerskich
  • koordynacja i nadzór nad sprzedażą poprzez istniejącą sieć dealerów krajowych i zagranicznych
  • raportowanie wyników sprzedaży
  • dbanie o wyniki sprzedaży poprzez sieć dealerów i raportowanie bezpośrednio do zarządu

 

Kierownik produkcji 

Miejsce pracy: Sobolewo

Oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze na umowie o pracę rozszerzone o premię uznaniową, premię roczną, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe
  • pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
  • otwartość, szczerość i bezpieczeństwo w codziennym funkcjonowaniu w firmie
  • szkolenia i wsparcie we wdrożeniu do pracy na zajmowanym stanowisku
  • zatrudnienie w firmie inwestującej w innowacyjne technologie i podnoszącej kwalifikacje swoich pracowników
  • dobre warunki pracy oraz zaplecze socjalne w nowo wybudowanych budynkach
  • bezpośredni wpływ na zatrudnienie oraz wysokość premii członków nadzorowanego zespołu

Od kandydata oczekujemy

  • wykształcenia wyższego technicznego
  • doświadczenia w samodzielnym organizowaniu pracy własnej oraz zespołu
  • wiedzy z zakresu instalacji sanitarnych oraz elektrycznych
  • umiejętności skutecznej komunikacji z pracownikami i przełożonymi
  • umiejętności analizy danych i pracy w systemie klasy ERP
  • umiejętności tworzenia planów produkcji i ich realizacji
  • łatwość w rozpoznaniu  obiegu dokumentów w firmie oraz gospodarki magazynowej
  • umiejętności wykorzystywania narzędzi motywacyjnych

Zadania osoby zatrudnionej to:

  • planowanie produkcji i jej terminowa realizacja
  • planowanie pracy podległego zespołu
  • utrzymywanie wskaźników produkcyjnych na założonym poziomie
  • przygotowanie dokumentacji produkcyjnej
  • zlecanie zadań i rozliczanie ich realizacji
  • dbanie o porządek i ład w podległym obszarze

 

Serwisant 

Miejsce pracy: okolice Poznania

Oferujemy

  • narzędzia niezbędne do pracy (samochód, laptop, tel. komórkowy)
  • ciekawą pracę w pełną wyzwań w młodym i dynamicznym zespole
  • przyjazną atmosferę
  • dużą samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • system motywacyjny adekwatny do osiąganych wyników

Od kandydata oczekujemy

  • wykształcenie techniczne
  • praktyczną znajomość zagadnień z zakresu hydrauliki i elektryki
  • zdolności manualne do prac technicznych
  • gotowości do częstych wyjazdów w obrębie obsługiwanego regionu
  • ważne prawo jazdy kat. B

Zadania osoby zatrudnionej to:

  • diagnozowanie i usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów
  • serwisowanie i naprawa systemów hydraulicznych oraz elektrycznych
  • wykonywanie przeglądów okresowych
  • sporządzanie raportów z przeprowadzonych prac
  • kontakt z klientami

 

Pracownik produkcji / montażysta

Miejsce pracy: Sobolewo k. Białegostoku

Od kandydata oczekujemy

  • wykształcenia średniego lub zawodowego o profilu technicznym (preferowane: elektryk, mechanik, elektronik)
  • zdolności manualnych do wykonywania prac montażowych
  • dokładności, sumienności i rzetelności w wykonywaniu pracy
  • znajomości obsługi podstawowych narzędzi i elektronarzędzi
  • uprawnienia SEP do 1kV na eksploatacje mile widziane
  • dyspozycyjności do wyjazdów na terenie polski i za granicą

Zadania osoby zatrudnionej to

  • montaż części technologicznej myjni na produkcji
  • sprawdzenie poprawności działania montowanego urządzenia
  • udział w montażu i uruchomieniu technologii mycia na obiektach kontrahentów w kraju i za granicą
  • przeprowadzanie szkoleń z kontrahentami z zakresu budowy i zasad działania myjni

Oferujemy

  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników
  • wdrożenie do pracy w postaci pakietu szkoleń z zakresu budowy i zasad działania myjni

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eurowash Sp. z o.o. z siedzibą w Sobolewo  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Eurowash Sp. z o.o.  z siedzibą w Sobolewo ul. Szosa baranowicka 162 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.